Bliv robottæmmer – en legende introduktion til kodning! Kaos truer på biblioteket, og kun modige robottæmmere kan redde dagen! Gennem leg og bevægelse lærer eleverne de første grundprincipper i kodning og Computational Thinking (CT). Vi starter med at programmere vores egne kroppe, før vi kaster os ud i at styre de vilde robotter og tage på spændende eventyr. En sjov og engagerende introduktion til kodning, hvor logik og kreativitet går hånd i hånd!
Eleverne stifter bekendtskab med grundelementerne i Computational Thinking (CT), matematisk opmærksomhed og kodning, idet de skal lege sig gennem et narrativt forløb som robottæmmere.
Eleverne er inddelt i firemandsgrupper - gerne nogle, hvor de kan splittes op to og to.
Max en klasse ad gangen.
Hvis du ønsker at benytte dig af dette tilbud, udfylder du formularen i nedenstående link. Booking sker efter først til mølle-princippet, så det er en god idé at booke i god tid. Du får besked inden for en uge, om besøget kan imødekommes.