Vi tilbyder:
Et indblik i dagligdagen i et hørecenter, hvor du vil være aktivt deltagende i en lang række opgaver. Du vil som praktikant følge sekretæren, i en hverdag der er præget af at at hjælpe de kunder, vi får i butikken eller pr. telefon/mail, og ikke mange dage er ens. De daglige opgaver er blandt andet
- Telefon/kalenderstyring
- Byde kunder velkommen
- Bestille/modtage/sende varer
- Klargøring af høreapparater til dagens kunder
- Screening/første høretest
- Små reparationer/rensning af høreapparater
- Diverse andre små opgaver som tilstøder.
Altså, vil du få indsigt i en stor del af processen med at hjælpe både unge og ældre med at forbedre hørelsen.
Forventninger til praktikanten:
Serviceminded
Gåpåmod
Mødestabil
Hele året undtagen marts, juli og august måned.
Mandag-tirsdag-torsdag kl. 09:00-16:00. Fredag kl. 09:00-15:30. Onsdag: Fri.
Kontakt sekretær Tina Knapp på telefon eller på mail ved interesse i praktikken
Du vil få en god fornemmelse af, hvad det vil sige at hjælpe mennesker med en bedre hørelse og servicere de kunder, der kommer i butikken. Ligeledes vil du få oplevelsen af, hvad det vil sige at arbejde som sekretær på en klinik inden for sundhed og hjælpemidler. Både det administrative og det menneskelige.